היפ-הופ ילדות

בית חם ומקצועי לרקדנים שרוצים להגשים חלומות ולהתקדם בתחום החל מגיל 4 ועד לא ידע

השתתפות במופעי העיר , עדלאידע , עצמאות וגם מופע סיום הבנות מקבלות חולצת קבוצה תלבושות למופע והופכות לכוכבות כבר מגיל קטן בנוסף יש: קבוצות תחרותיות החל מגיל 8.

קבוצות אלה מופיעות בקליפים משתתפות בתחרויות שמתחרות בארץ ובחו"ל, ומביאות את מיטב הגביעים בתחרויות ואת הגאווה לסטודיו.

חוג ריקוד היפ הופ

הילדה לא מפסיקה לדבר איתכם לאחרונה על עוד ועוד חברות שלה שהולכות לחוג היפ הופ? אתם תוהים האם זה משהו שיכול להתאים גם לבת שלכם? כדאי שתדעו: חוג ריקוד היפ הופ לא במקרה זוכה להצלחה. היפ הופ זה ריקוד צעיר, דינאמי ומלא בתנועה. אין ספק שכל מי שלוקח חלק בחוג כזה נהנה ממגוון רחב ביותר של יתרונות. לכן, אם תוכלו לבחור את הסטודיו הכי מוצלח שיש ולרשום אליו את הילדה לחוג ריקוד, איפה כאן הדילמה? סטודיו חן מלכה זו בחירה מצוינת לכל מי שרוצה ליהנות ממקום מקצועי עם אווירה טובה. לכן זה לא משנה בת כמה הילדה שלכם וזה גם לא חשוב אם זו הפעם הראשונה שהיא רוקדת או לא. מה שבטוח זה שבסטודיו כזה החוויה שלה תהיה נהדרת, אז למה אתם מחכים?

כל הסיבות לבחור דווקא באופציה כמו חוג ריקוד היפ הופ

אתם מתלבטים האם חוג ריקוד היפ הופ זו בחירה טובה או שאולי עדיף לחשוב על חוג ריקוד אחר? לא ברור לכם איך בוחרים מקום טוב לרקוד בו? אם כך, כדאי שתדעו: במקרה של חוג היפ הופ הילדה שלכם תחזור עם אנרגיות טובות בכל יום. זה ריקוד מרגש שיכול להשפיע גם מבחינת שיפור הכושר הגופני והיכולות הפיזיות. כמו כן, פעמים רבות ילדות שלומדות לרקוד מרגישות חיבור עמוק לגופן, כך שברור מדוע גם מהבחינה הזאת זו בחירה נהדרת. ממש כפי שקורה לגבי תחומים אחרים בחיים, גם ריקוד זה מסוג אותם הדברים שכאשר אנחנו לומדים אותם בילדות, זה הרבה יותר פשוט לנו. משמעות הדברים היא שהריקוד יהפוך לחלק בלתי נפרד מחיי הילדה, כך שברור מדוע זו בחירה מעולה.

כך בוחרים חוג ריקוד

מחפשים חוג ריקוד היפ הופ? ברור לכם שאתם רוצים לבחור את החוויה הכי טובה שיש עבור הילדה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את ההתלבטות שלכם. הרי יש הרבה מאוד חוגים שונים שמתקיימים בלא מעט סטודיואים כאלה ואחרים. עם זאת, כדאי שתדעו: בסטודיו של חן מלכה הילדה שלכם בידיים טובות. 

 

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
סרטונים
עוד בסטודיו:
קנגו פאוור

זה אימון עם הנעלי קפיצים אינטרוולים משלב כוח ואירובי (שריפת קלוריות מוגברת – מתאפשר עד משקל 85 קילו בגלל הנעליים).

קרא עוד >>
חוג ריקוד לילדים

לאחרונה אתם שמים לב שמשהו חסר לילדים שלכם? אתם רואים אותם מבלים יותר מידי זמן בישיבה ובלי יותר מידי תנועה? אם כך, כדאי שתדעו: חוג ריקוד לילדים זו יכולה להיות

קרא עוד >>
טאבטה

זה אימון עיצוב וחיטוב על מקצב של מוזיקה , עבודה אינטרוולים שחוזרת על עצמה על מנת לחזק שרירים ספציפיים .

קרא עוד >>